قالب ساده شرکتی چهار چوب

نصب بنر , توزیع بروشور و کیسه زباله در سیزده بدر

| 3 نظر
نصب بنر , توزیع بروشور و کیسه زباله در سیزده بدر

بیش از 2 هزار عدد کیسه زباله توسط انجمن پایشگران رویش سبز جنوب با همکاری منطقه عملیاتی پارسیان در روز 13 بدر میان گردشگران و شهروندان توزیع شد.

 

در راستای ایده توزیع کیسه زباله برای جلوگیری از پخش زباله در روز ۱۳ فروردین، اعضای فرهنگ سازی "انجمن پایشگران رویش سبز جنوب" با همکاری منطقه عملیاتی پارسیان(تابناک) شهرستان لامرد در چند نقطه ورودی مکانهای تفریحی شهرستان نظیر تنگ ترمان , سرکوه تابناک , کهک سیاه , دشت های پایین دست و ... اقدام به توزیع کیسه زباله میان کسانی که برای گذراندن سیزده بدر به این مکانها آمده بودند , نمودند.

همچنین با درج بنر در چند نقطه از مکانهای تفریحی و توریستی از شهروندان و گردشگران تقاضای احترام بیشتر به طبیعت و حیات وحش پیرامونی را داشتند.

خانم مهندس صداقت رئیس هیئت مدیره انجمن در این زمینه فرمودند :  روز ۱۳ فروردین در تقویم ما به نام روز طبیعت نامگذاری شده اما می‌توان گفت این روز هم مثل روز هوای پاک (۲۹ دی) از آلوده‌ترین روزهای هر سال است که متأسفانه در آن تخریب محیط زیست و طبیعت زیاد به چشم می‌خورد.

آقای امیر حسن زاده مسئول کمیته اداری مالی انجمن با اشاره به اینکه فرصت و امکان بهره‌برداری ما از طبیعت بسیار اندک است گفت: ما باید با تولید کمتر زباله و تفکیک آن و جلوگیری از رهاسازی در طبیعت و از طرفی با تسهیل کردن کار بازیافت، به بازگشت آن در چرخه تولید کمک کنیم.

آقای نیما باسردویی یکی از فعالین عرصه محیط زیست تصریح کرد: زندگی سالم و پایدار در گرو رفتار و برخورد منطقی و ضابطه مند ما با قوانین طبیعت است و هرگونه ناملایمتی ما با طبیعت اثرات مخرب و جبران ناپذیری دارد.

آقای علی رفیعی  یکی از فرهنگیان فعال در این زمینه تصریح کردند : از همه مردم و دوستداران طبیعت درخواست می‌کنیم که سال ۹۶ را سال توجه بیشتر به طبیعت و محیط زیست قرار دهند و داشتن شهر پاک و شهر عاری از هرگونه آلودگی را در کانون توجه خود قرار دهند.

 

شایان ذکر است در چند روز گذشته انجمن , با پخش اطلاعیه , چاپ بروشور و... از عموم شهروندان در چند بند خواسته بود که مواردی را رعایت نمایند.

 

ورود به کانال انجمن پایشگران رویش سبز جنوب

 

 

3 نظر

  1. نظرات کاربران:

       http://gudrunOstendorff.jimdo.com در ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۳:۰۰:۲۹
    Asking questions are really nice thing if you are not understanding something completely,
    however this article presents nice understanding yet.

       daisyevanchalk.hatenablog.com در ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۵:۵۲:۴۷
    Hey very interesting blog!

       How do you treat a sore Achilles tendon? در ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۷:۱۱:۴۵ I'm gone to convey my little brother, that he should also visit this weblog on regular basis to get updated from most up-to-date news update.


    نوشتن دیدگاه